Serah's Outfit: Beachwear
A new outfit for Serah. The perfect costume for soaking up the sun and hanging out with friends on the shores of New Bodhum.Select Outfits from the main menu to change clothing. New outfits will not be shown on characters during certain cutscenes and story sequences.