Grumio's Last Trick Bag
Extend your gaming experience with the new official extension for Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Last Trick Bag DLC brings a bag full of surprises: - Grumio's Backpack - Pamphlet of recipes - 3 x Grumio's Cotton Candy Dye - 2 x Grenades ingredients - 1 x Inert Wand With these ingredients, you can create: - Scales of Steel grenade - White Dragon wand (with an Ice Wall skill) Once downloaded, this DLC's items will appear in your inventory.