PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Sydney Character Pack
The Sydney Character Pack for PAYDAY 2 introduces Heisters to the furious Sydney. Sydney originates from Australia, but more importantly, she's been unleashing her own brand of mayhem called PUNK. She’s been ruling the backstreets of Melbourne, infusing anarchy and havoc wherever she felt it was needed. But now she’s grown tired of fighting the same fuzz over and over. So with nothing more than her attitude she kicks in the US door and sets her aim on the best heisters in the world - the PAYDAY gang. This pack also contains the Anarchist Perk Deck together with the Bootleg Assault Rifle and Wing Melee Knife.