The Handler's Cute Demoness Costume
Note: While this item can be purchased individually, starting from November 12, 2020, it is scheduled to be included as part of a set. Please be careful not to purchase the same item twice. This content adds a costume for the Handler to Monster Hunter: World. Let the Handler bring some flavor to your next hunt with this devilish new outfit! You can access it from the Housekeeper menu in Your Room.