Marvel's Guardians of the Galaxy: Vol. 2 Movie Level Pack
Join the cosmic adventurers, Star-Lord, Gamora, Rocket Raccoon, Drax and Groot as you play through the epic opening sequence from Marvel Studios' Guardians of the Galaxy Vol. 2! In this film-inspired level pack, players will need to defend against and face an inter-dimensional monster – the Abilisk, by using each character's unique abilities.