M&M Clash of Heroes Advanced opponents!
Download this free update to fight against four new powerful bosses and their new spells in Quick Battle and Online Multiplayer modes in this free add on. Face off against Azexez's Demon Portal, Ludmilla's Spider Swarm, Count Carlyle's Bile Blast and Azh-Rafir's Palm Blast! Download "I am the Boss" to play as these new antagonists if you dare!