TTT2 Bonus Tracks (TEKKEN 5)
Choose from 47 tracks, taken from TEKKEN 5, to customize your symphonic experience! All tracks are available through the in-game TEKKEN TUNES mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN 5 bonus tracks that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Tracks Pack B. Please be careful not to purchase the same bonus tracks.