Blazefire Saber XV (FFXV Original Recolor)
Come out gunblade blazing by adding Lightning's signature weapon from FINAL FANTASY XIII to your arsenal—now recolored exclusively for FINAL FANTASY XV! *This item can be downloaded via a special product code. *Players must purchase FINAL FANTASY XV in order to access this content. Updating to the latest version of the game may also be required.