Dark Masquerade Qi'Tara - Awesomenauts Assemble! Skin
WARNING: You will not be able to use this content if you do not also own the "Qi'Tara" content. You MUST own the Qi'Tara content to be able to use this skin in Awesomenauts Assemble! This content will unlock a skin for Qi'Tara in Awesomenauts Assemble! This premium skin comes with an all-new, fully customized voice set.