WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 1
This set offers original costumes for all 65 officers who appeared in DYNASTY WARRIORS 7 and DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends. *DW7 ORIGINAL COSTUME PACK 1-5 are included in this set.