Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade
Continue your odyssey in the first DLC, Legacy of the First Blade, and encounter the legend who first wielded the assassin's Hidden Blade, discover new stories and enemies, and upgrade your Spartan hero with enhanced gear and brand-new abilities.