There are boogey men, and they do live under your bed. They are inside your room, and inside your mind - your dreams and sometimes dreams come true. Freddy Krueger knows the true meaning of haunting. The true meaning of pushing someone into that dream state where you are uncertain whether you are awake or asleep - alive or on the verge of death. Some more than others will resist sleep, like young Quentin, who is forced to head back where Freddy learned about revenge. Back to Badham Preschool. Who would have thought that dreams could actually do harm? Physical, pain inducing harm? Fear and pain stemming from a scarred soul who seeks revenge for a punishment he deserved. Freddy Krueger will always be remembered - whether you are awake or asleep. A Nightmare on Elm Street is a Chapter for Dead by Daylight. It includes a new Killer, a Survivor and a Map.