Portal Knights – Forest Animal Box
Expand your pet collection in Portal Knights with our Forest Pet Box, containing 4 unique pets! Pets include: - Bumblebee - Racoon - Duck - Bunny Take these charming pets on your adventures or let them roam around your world! The world of Elysia needs YOU! Join this cooperative, 3D sandbox action RPG to level up your character, craft epic weapons, conquer enemies in real-time, and build almost anything! Craft your adventure. Forge your hero. Become the ultimate Portal Knight!