First Order Siege of Takodana Level Pack
The First Order Siege of Takodana Level Pack extends the LEGO Star Wars: The Force Awakens experience with a new perspective on the thrilling assault on Maz’s Castle. Storm the shores of Takodana with Kylo Ren and the First Order in a quest to capture Rey and BB-8…and crush the Resistance forever.