DOA5LR Naotora Ii Debut Costume Set
This set includes the 5 debut costumes for Naotora Ii in Dead or Alive 5 Last Round. Costumes included: - Santa's Helper - Cheerleader - Nurse - Maid - Sexy Bunny *This content is included in New Costume Pass 3 + Character. Content included in the set may also be available for individual purchase. Please do not purchase individual content in addition to content sets. *You must purchase the character before using this content. *You must have the latest update installed in order to use this content.