Dakar Series: Desafío Inca Rally
"Desafío Inca Rally” DLC for “Dakar 18” is part of the “Dakar Series” events. This Rally includes 3 stages that cover around 1,000 kilometers in total. In these special stages the pilots will face exceedingly technical dunes that will turn navigation into a very difficult task. An excellent preparation for “Dakar 19”