"It's alive!" The only thing that science has to fear is the limitations of a small mind. In this set of lab gear, including glow in the dark shades, you'll be ready to dive in to science whenever inspiration strikes. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices.