"Let's play." Relive the glory days of hardcore gaming with this timeless pack of lo-fi retro pixel art-themed gear. With adorable versions of DedSec members on the shirt, who wouldn't want to leap back into the 8-bit era? Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices.