"Don't stare directly at it and you'll be fine." They say certain people can light up a room, but you can aim higher. Illuminate the unenlightened and mesmerize the fashion-blind with this neon-colored party pack. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. - Custom finish for weapons. - Decals for RC devices. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe, Car on Demand app, or 3D printer in any hackerspace.