Armello - Far Seeker Amber Hero Skin
Many speak of The Far Seeker, but few have witnessed her roam the depths of Armello's ancient structures far beyond the plains. Hero Skins are complete cosmetic upgrades for individual Armello Heroes! Be the envy of your friends and foes!