It has come to our attention that a disturbingly large number of unidentified psykers were found among the denizens of an Imperial world. The Ordo Hereticus has flagged this anomaly as a case of utmost priority. This DLC contains a special Priority Assignment, which has its own plot and consists of a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique cosmetic item. (Please note that this assignment is only available after unlocking the Agartha Subsector.)