Assassin's Creed Revelations -- The Lost Archive
Explore the mysterious pasts of Subject 16 and Lucy Stillman in 2 hours of all-new single player content, using the innovative narration style and puzzle-platforming gameplay pioneered in Assassin’s Creed Revelations’ present-day Desmond sequences.Download The Lost Archive and unlock new features:- New single player features: 3 skins (Ezio Turkish Assassin Armour, Altaïr robe and the Armour of Brutus) + Capacity upgrades (Gun, Crossbow and Bomb capacities) + 1 additional mission: ""Vlad the Impaler Prison""- New multiplayer features: 3 characters (The Crusader, Ottoman Jester and Ottoman Doctor)"