PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Butcher's BBQ Pack
Heat up your style of play with the BBQ Weapon Pack. It's full of fire-based weapons so you can spew out flames like only a dragon could. Tired of the long, dark nights of howling cold? Over the snow and ice and biting sleet? Well, we at OVERKILL are proud and excited to bring you a party that is guaranteed to heat things up – the smokin’ hot BBQ Weapon Pack. Featuring a loaded menu of fresh treats – fiery weapons, mouth-filling melee, and a heaping side of new ordnance. And what would a party be without cool masks, materials and patterns? We got them too!