TTT2 Bonus Movies (TEKKEN 4)
A collection of movies taken from TEKKEN 4! Check them out any time you like through the in-game GALLERY mode. *This downloadable content includes the same data as the TEKKEN 4 bonus movies that are in TEKKEN TAG 2 Bonus Movies Pack B. Please be careful not to purchase the same bonus movies.