TRON RUN/r (Season Pass)
The TRON RUN/r Season Pass adds all planned add-on content and an award of in-game currency to your core TRON RUN/r game. Order now to receive 18 additional levels, 8 additional STREAM track elements (STREAM combination multiplier), 6 light cycles and 3 suits for the core game, an award of in-game currency, plus the massive OUTLANDS Pack featuring an alternate game theme, 16 additional levels and 20 new STREAM track elements. Pack your loadouts with dozens of combinations of cycles, suits and powerups, then challenge your friends to the endless STREAM program – how long can you survive? The one who outlasts all tops the leaderboard! New music from EDM godfather Giorgio Moroder and Raney Shockne, and remixes by Autechre, Bibio, patten, Joywave and others power you through this dazzling TRON universe. Just when you think you’ve mastered it all, you’ll discover there’s more here than meets the eye . . .