Fable III Dog Outfit
Your dog is your best friend, always there for you when you need him. Isn't it time you gave something back? Now you can dress up as a dog yourself and turn Fable III into an all-canine adventure. The outfit comprises a head piece, body piece and front and back paws. This items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and will be available when clothes are unlocked in the storyline.