Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack
Don't miss the exclusive Monster Energy Supercross - Bluefire Custom Rider Pack. Fire up the race with this custom rider set containing: helmet, goggles, jersey, pants and boots not included in game! It includes a Shaei VFX-W helmet, Progrip 3450 goggles, Axo Grunge jersey and pants and a pair of Gaerne SG12 boots.