Dragon Ball Xenoverse GT PACK 2
Extend your experience in the unique universe of Dragon Ball Xenoverse with this DLC GT Pack 2: - 4 Playable characters (Eis Shenron, Nuova Shenron, Mira, Towa) - Episodes and Quests - Masters and Masters Quests - Skills, Costumes and accessories - Z-souls This content allows you to go deeper into the story of Dragon Ball Z and Dragon Ball GT through the game alone or with other players travelling in the Toki Toki City.