2,550 (+ 450 bonus) Gold
When it comes to prepping for battle, tanks are just the beginning. Purchase this pack to get 2,550 (+ 450 bonus) Gold, which you can spend on high-ranking Commanders, specialty Consumables like Enhanced Med Kits, and more.