A Cherub is a bio-sculpted, flying homonculus created to assist Inquisitors. They have been intentionally sculpted by the Adeptus Mechanicus to symbolise the angels from the ancient Terran myths and they represent purity in the eyes of the Emperor: the perfect companion for those who are doing the Emperor's holy work in the Caligari Sector. This DLC contains a new Cherub pet.