[NOTE: This is part 1 of 2. Part 2 is required to play and is available at no additional cost.] Commander Shepard and the Normandy crew get a much deserved break, but their shore leave is short lived. Face down a new villain before catching up with old friends from Mass Effect 1 and 2.