"It's got to be loud and fast. Mostly loud." Thrash metal was born in the Bay Area, but it will never die. Pay tribute with your rock-themed patch-jacket, dirty sneakers, paintjobs, and more. Contains: - Complete set of clothing items. - Paint job for vehicles. Find your unlocked items under their corresponding shop: Wardrobe or Car on Demand app.