Van Helsing III: Chimerling Minipet
The people of Borgovia thought the Chimera was a one-of-a-kind creature, a mighty beast that can only be led by the bravest warriors. But they were wrong; a younger Chimera appeared and already left its mark on the land. They call it the Chimerling. The Chimerling Minipet DLC unlocks the fearless Chimerling minipet. When you go into battle with it, every hit on an enemy has a much better chance of being critical. Also, their death will be visceral and more gruesome. Notes: the DLC items are all account-bound, but they work across all of your characters. You can transfer the items between your characters by using the in-game storage.