Free Toy Box Pack Preview
Get a taste of the Crackdown 2 Premium Toy Box Pack with this free preview! Wreak havoc with Vehicle Tag and an expanded Keys to the City mode and play co-op with players who have purchased the Premium version. Upgrade to the Premium Toy Box Pack to unlock extra toys and treasures, including the Squad Chopper, Suit Thrusters, new Agent armor colors, and Vehicle Tag, just to name a few.