One Piece: Burning Blood Golden Luffy Costume
Welcome to the Great Pirate Era! Monkey D. Luffy, leader of the Straw Hat Pirates, is on quest to find the world’s ultimate treasure known as “One Piece” so he can become the next King of the Pirates. To register for the Donquixote Pirate's tournament at Corrida Colosseum in Dressrosa, Luffy famously disguised himself as "Lucy". This golden costume skin for Luffy plays off that motif, adding some extra armor elements as well as a Fourth Gear transformation exclusive to One Piece: Burning Blood.