Treasures of the Sun
Travel beyond the borders of Ehb in Dungeon Siege III’s downloadable content pack, Dungeon Siege III: Treasures of the Sun. Your search for a lost Legion hero will take you to the Aranoi Desert, where a forgotten abbey hides a long-lost secret - the "greatest treasure of the Azunite faith."Explore an accursed desert and an ancient underground vault, while battling sand hulks, skeletal giants, blood worms, mummies, and more. Unlock divine abilities that can be used to empower yourself or devastate your opponents. Upgrade your legionnaire with an increased level cap, a hoard of new loot, and an item-enchanting system... or reinvent your character with the new respec pool!