Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Desperate Crusade
An Imperial ship transporting an Ecclesiarchy relic has crash landed on a world overrun by Chaos. The Caligari Conclave is under grave pressure to assist in the recovery of the priceless artifact. Will you answer the call? This DLC contains a special Priority Assignment, which has its own plot and consists of a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique Tarot card. (Please note that this assignment is available in the Tenebra Subsector from the start.)