An ancient, forgotten Imperial Vault has been rediscovered. Does it contain any valuable artifacts? Important writings? Perhaps codices of vile heresy? It is your job to find out and secure whatever treasure or evil lies within. This DLC contains the Void Station Sacred Vault HS-1011 as a Starmap location, with several new missions and a special Relic item shop after the missions are finished. You can find Sacred Vault HS-1011 in the Ormeus system in the Agartha Subsector. (Please note that this Starmap location is only available after unlocking the Agartha Subsector.)