Championship III and Highway II Courses
Two Course Special Deal! Highly popular Championship II and Highway maps redesigned from square one to ramp up the fun factor to the max! Using bombs strategically will be the key to success even in advanced-player strategies to establish top scores. Try beating this ultimate challenge designed for the best players and chomp your way to the highest score in the world!This add-on contains a total of four modes, including Score Attack (5 Minutes) and Time Trial in Championship III and Highway II! Add-on included in the All You Can Eat Add-on Pack and Edition.