Columbia’s Finest Pack
This pack combines the contents of the Industrial Revolution Pack and the Upgrade Pack, originally part of the Premium and Ultimate Songbird Editions of BioShock Infinite. Start your game with 500 Silver Eagles (in-game currency), 5 Lock Picks to help you navigate through Columbia, and six unique Gear items. The Gear items in this pack, Handyman Nemesis, Sugar Rush, Fleet Feet, Bull Rush, Extra! Extra!, and Betrayer provide damage bonuses, movement speed bonuses or loot bonuses. In addition, this download grants access to two weapon upgrades: Comstock’s China Broom Shotgun and Comstock’s Eagle Eye Sniper Rifle. This content is NOT part of the BioShock Infinite Season Pass.