Colossal Shilling Sack (4800 Shillings)
Purchase 4800 Shillings to enhance your experience in Deceit 2. Use your Shillings to acquire distinctive character and item skins, personalising your gameplay. Shillings bought on the Microsoft Store are exclusively for use within the Xbox version of Deceit 2 and cannot be transferred to other platforms.