Please Note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Sherman Hill which is available as a separate purchase. Celebrate the history of US rail with the UP Heritage Livery Collection for Train Sim World 3, which depicts 6 Fallen Flag liveries carried by a fleet of Union Pacific’s SD70ACe locomotives: - UP No. 1982 represents the blue shades of the Missouri Pacific - UP No. 1983 is found in the green, sliver and orange blend of the Western Pacific - UP No. 1988 celebrates the Missouri-Kansas-Texas with its duofold red appearance - UP No. 1989 remembers the legendary D&RGW in yellow and gray fashion - UP no. 1995 commemorates the diversity of the Chicago & North Western - UP no. 1996 incorporates the red and orange “Daylight” colors of Southern Pacific Use these liveries on a selection of new scenarios and unite their potent power within Timetable Mode on Sherman Hill.