Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass 2
Two new journeys await in the grim darkness of the Koronus Expanse. Claim Apperance pack DLC and both expansions for Rogue Trader at a reduced bundle price. Each story provides around 15 hours of content. DLC III - The Infinite Museion Delve into a secret vault curated by Trazyn the Infinite himself. Discover Trazyn’s obsession with the Von Valancius dynasty, and choose whether to disrupt or fulfill his plans. Explore a glimpse of his fabled collection, claim priceless relics, and face off against guardians that defy understanding. A new companion joins your retinue with a distinct combat style that reshapes battlefield tactics. This expansion brings a new questline, a new mechanic — implants — that can be used strategically in battle, and a deeper dive into Necron conflicts. DLC IV - Processional of the Damned Сoming: July – September 2026 Venture into the Processional — a massive, otherworldly graveyard of ships lost to the void. What begins as a search for riches turns into a descent into the unknown. Navigate shifting corridors, avoid ancient traps, and uncover strange truths that defy logic. A new companion joins your crew — someone shaped by this impossible place. This expansion introduces new story, a mysterious new region, unique enemies and some fresh gameplay mechanics. Appearance pack DLC Abelard, bring me the mirror! Travel across the Koronus Expanse with fresh flair. This appearance pack for Warhammer 40,000: Rogue Trader includes seven distinctive hairstyles — four for male and three for female characters — as well as four custom augmetic implants for personalizing your Lord Captain. Whether you're forging alliances or bringing down your enemies, let your appearance embody power.