Super Lucky's Tale - Gilly Island Add on
"Welcome Back to Adventure! ""Super Lucky's Tale"", the delightful playground platformer for all ages, returns with another thrilling chapter. Fresh from his victory over Jinx, Lucky is looking forward to a day off in good old Foxington. But the Book of Ages has other plans, and Lucky is once again pulled in, this time emerging into the tropical paradise of Gilly Island. Despite its beauty and renown as an award-winning vacation spot, it's quickly apparent that something is amiss on Gilly Island. Lucky learns that Lady Meowmalade has hijacked the islands to throw the greatest (worst) party ever seen as she celebrates the release of her latest single. Now Lucky must rescue the islands and its vacationers from Meowmalade's chaos before it ruins their fun and ultimately wrecks havoc to all the worlds within the Book of Ages. Join Lucky on his latest adventure, filled with classic platforming challenges, brain-bending puzzles, mysterious foxholes, and tropically treacherous obstacle courses. Meet characters new and old as you burrow your way through a sun-soaked paradise. May the luck of the clover guide your path!"