Enjoy a new variant for the Civilization VII base game leader Xerxes with his Achaemenid Persona!* This persona includes a unique outfit and background for Xerxes, plus a new Unique Ability and Agenda that reflect a different side of his personality! Note that if you already own Civilization VII Deluxe Edition or Founders Edition, then you already own this content. Xerxes, The Achaemenid - Unique Ability Silk Road: Increased Trade Route limit with all other leaders. Creating a Trade Route or Road with a Merchant provides Culture and Gold per Age. Increased Culture and Gold per Age on Unique Buildings and Unique Improvements. Xerxes, The Achaemenid - Agenda Lord of Coin: Decrease Relationship by a Medium Amount if player has a greater or equal number of Trade Routes compared to Xerxes. Increase Relationship by a Small Amount if player has fewer Trade Routes than Xerxes. *This leader persona is now available as a separate purchase for Sid Meier's Civilization VII Standard Edition owners (base game required). If you own Sid Meier's Civilization VII Deluxe or Founders Edition, then you already own this content.