Meg's Monster Lost Memories
Meg's Monster: Lost Memories is a collection of short prequel adventures that expand upon the world and lore of Meg's Monster by letting players experience the heartwrenching backstories of five wholly unique characters. An MMA fighter who steps into the ring to earn money for his ailing brother's medical treatment. A young girl whose bickering parents seem eerily on edge about her upcoming fifth birthday. An unseen creature in a dark cell, created for the sole purpose of killing a specific human being. A man reborn after death as a monster, who devotes his newfound life to bringing order to the Underworld. A monster child, raised in a laboratory and subjected to extensive experimentation—but to what end? Five lives. Five stories, heretofore untold. Yet all beg the same underlying questions: Can a monster be just as human as a human? And can a human be more monstrous than a monster? (Estimated Play Time: Around 2 hours)