Allow your residents a welcome break from busy city life by enabling them to go hiking through beautiful nature, camp with their friends in the woods, and enjoy the view over tremendous lakes. - Change your islands’ landscape by creating beautiful rivers and great lakes. - Lay out great hiking trails for your residents to explore the secrets of your national parks. - Bring more diversity to your parks and cities by taking advantage of the new tree and rock ornaments. - Create small picnic and camping areas for your residents to hang out in and share fireside stories.