"The Red Alchemist & the White Guardian" Costume Set
"Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian" collab costumes! Adds one collaboration costume each for both Viktor and Isla. Note: Costumes are available after unlocking base building and placing a Dressing Room. Please check the official "Atelier Yumia" site for details.