Rudy's Outfit: Relaxed-acabra
Enjoy Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection even more with add-ons! Contains the following: Rudy's Outfit: Relaxed-acabra Change Rudy's look with outfits! *You can use the Change Companion Outfits option to change your companions' outfits. *Outfits are purely cosmetic. *This bonus requires gameplay progression to be used. *There are other bundles that include this product. Please be careful of duplicate purchases.