Vampire: The Masquerade - Swansong Artifacts Pack Xbox One
Start the adventure with 3 personal items for Galeb, Emem and Leysha that can be equipped and provide one bonus and one penalty. You also start with 3 pouches of blood from the Prince's personal reserve… Make sure you use them wisely.